Helsingborg Östra IF
P07-09

Bli medlem i Helsingborg Östra Idrottsförening
BLI MEDLEM

Välkomna till Helsingborg Östra IF pojkar födda 2008 och 2009. Vi har 1 st 9-manna lag i seriespel 2022.

Vi är en grupp träningsflitiga lirare bestående av17st killar i åldrarna 12 till 14 år.

Under naturgrässäsongen finner ni oss tre dagar i veckan på natursköna Bållevi.

På försäsongen hittar ni oss på någon av kommunens konstgräsplaner.

För exakt tid och plats, titta gärna i vår Kalender.

Nya spelare är alltid välkomna!

Kontakta gärna någon lagets ledare innan provträning eller anmäl er via hemsidan.

Hos oss är målet att ge alla möjligheten att bli en så bra fotbollsspelare som möjligt.

Detta gör vi genom att träna massor av fotboll i alla möjliga och omöjliga format och upplägg, men framförallt gör vi det genom samarbete, glädje och gemenskap.

- Så många som möjligt – Så länge som möjligt – Så bra som möjligt -

Fotbollscampen kommer till Bårslöv!
2021-03-06 19:37

I samarbete med fotbollscampen.se anordnar vi fotboll i 2 dagar för alla barn födda 2007-2012. Alla oavsett klubbtillhörighet är välkomna.

I anmälningsavgiften ingår lunch och frukt båda dagarna samt t-shirt.

Välkommen med din anmälan!

BLI MEDLEM
Spelade matcher