Helsingborg Östra IF
P/F 2015

Första sammandraget
2023-04-23 16:54

Då var det första sammandraget färdigspelat och vi ser redan fram emot att spela nästa i Glumslöv.

Trots att vädret inte var med oss och både barn och vuxna blev dyngsura och kalla spelades tre matcher tappert av vardera lag.

Matchresultaten gav en vinst och två förluster för det ena laget och tre förluster för det andra.

Fastän förlusterna var fler så är det kul att följa den utvecklingen som vi ser att många av barnen gör. Vi vill också lyfta den goda lagandan och kamratskapen i båda lagen, det är något som vi värdesätter högt.

Kul är också att se hur föräldrar hejar och stöttar alla barnen i lagen. Det tror vi också bidrar till ett gott klimat i gruppen.

Tack alla, vi ses till nästa sammandrag.

Marcus, Farhad och Martin

Första sammandraget2023-04-23 16:54